photo botslide.jpg

Primo Bagno Hand & Nail cream

Tuesday, March 26, 2013


Πιστεύω ότι μέχρι τώρα θα έχετε καταλάβει την εμμονή μου με αυτή την εταιρεία, αφού την έχετε δει σε αρκετές φωτογραφίες από haul ...
Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να κάνω ένα post για να σας παρουσιάσω την κρέμα χεριών με άρωμα μέλι και γάλα.Την χρησιμοποίησα όλο το χειμώνα και δε με απογοήτευσε ούτε στιγμή.Κατά διαστήματα υποφέρω από έκζεμα στα χέρια,που σημαίνει οτι γίνονται αφυδατωμένα, με εκδορές και στη χειρότερη περίπτωση αιμορραγούν. 
Η κρέμα της Primo Bagno ανακουφίζει και αναζωογονεί τα ταλαιπωρημένα χέρια,στεγνώνει άμεσα και χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας.Χρειάζεται μια πολύ μικρή ποσότητα και επιπλέον μυρίζει υπέροχα.
Για εμένα προσωπικά αυτό που είναι το ξεχωριστό είναι ότι δεν κάνει δοκιμές σε ζώα και οτί αποτελεί μέρος μιας ελληνικής εταιρείας που ονομάζεται PAEL  όπου εδρεύει στο Χαϊδάρι.

Αυτό που θα ήθελα να έχει είναι η μικρότερη αντλία για να έχω περισσότερο έλεγχο της ποσότητας που βγαίνει.

Love
               Angie


Εσείς τι γνωρίζατε αυτή την εταιρεία? Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της?

8 comments:

Lina Beauty Insider said...

Γεια σου!!
Δεν την γνωρίζω αυτή την κρέμα αλλά πολύ θα ήθελα να την δοκιμάσω!Την βρίσκω στα hondos?
Αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα κατά καιρούς με τα χέρια μου! Όταν χειροτερεύει παίρνω μια κρέμα από το φαρμακείο, δες εδώ και το αντίστοιχο Post Που έφτιαξα γι'αυτήν http://linabeautyinsider.blogspot.gr/2013/01/review-ubos.html
Φιλάκια!!

Unknown said...

Γεια σου... Αν εχεις έκζεμα δε θα σε βοηθήσει στη θεραπεία του,αλλά όταν είναι σε ύφεση , είναι πολύ ενυδατικό και θα σε βολέψει πιστεύω. Τη βρίσκεις στα ΗC και συνήθως έχει τα προϊόντα της 1+1...:) ειδα το post sou. Θα την έχω στο νου μου. Ευχαριστώ..Φιλάκια

Chara Sotiropoulou said...

έχω το αφρόλουτρο,και το peeling τα είχε σε σετάκι,και τα δύο,στην τιμή του ενός!δε γνώριζα πως είναι ελληνική εταιρία!θέλω να δοκιμάσω και τα λαδάκια σώματος,τα έχεις δει;και η μυρωδιά,η συγκεκριμένη,είναι απίθανη!!!!

Pretty Shiny Cupcake said...

Την έχω κι εγώ και μαρέσει πολύ θα συμφωνήσω όμως μαζί σου για το στόμιο :/
αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
φιλάκια

Unknown said...

nai to exw parei kai egw auto to set kai tha kanw review... to ladaki to ithela alla de to vrika sta HC. :) i murwdia ontws einai apithani! Filakia. Thanks gia to comment

Unknown said...

nai einai to mono arnitiko... filia
*Thanks gia to comment

Unknown said...

Όλο το χειμώνα υποφέρω από τα χέρια μου. Κάνουν και έκζεμα, αιμορραγούν (:
Δεν την γνώριζα αυτή την κρέμα! Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ από La-Roche Posay. Πολύ καλή αλλά ακριβούτσικη!
Μόλις μου τελειώσει θα την δοκιμάσω!
xxx

Unknown said...

de xerw an einai therapeutiki giati ti xrisimopoiousa otan itan se ufesi to ekzema mou alla proswpika me anakoufize kai enudatwne ta xeria mou para polu kala. na ti dokimaseis.de xerw an kataskeuazetai edw alla einai elliniki etaireia sigoura. mporei na ti vreis k 1+1..peripou sta 3,5-4,0 euro an thimamai kala. :) filakia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme