photo botslide.jpg

2014

Saturday, February 1, 2014

Ακόμα ένας χρόνος πίσω μας. Το 2013 για εμένα υπήρξε μια χρονιά με προκλήσεις που στο τέλος παρόλαυτα φάνηκε να τις κερδίζω. Έκλεισε ένας κύκλος, δίνωντας μου όμως το περιθώριο να γυρίσω μια νέα σελίδα στη ζωή μου. Δυστυχώς μια από τις δύσκολες αποφάσεις που έπρεπε να
πάρω ήταν εαν θα συνέχιζα ή όχι το κανάλι μου στο youtube. Για όσους με παρακολουθούσαν και εκεί θα προσέξατε οτι κλείδωσα τα περισσότερα video. Συνέχεια σκέφτομαι εαν τελικά ήταν η σωστή απόφαση ή όχι να το  κάνω και δε σας κρύβω οτι μου λείπει. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα προσπαθήσω να μείνω πιστή στο ιστολόγιο και να αναρτώ συχνά μέσα στο μήνα. Δε θέλω  να δώσω υποσχέσεις ή να ανακοινώσω κάποιο πρόγραμμα αναρτήσεων με το φόβο να μην το τηρήσω. Άλλωστε για αυτό δεν σύνταξα και κατάλογο με resolutions για φέτος...
Το 2014 για τους Κινέζους συμβολίζεται με το άλογο που φέρνει επιτυχία λένε... Για να δούμε, για να δούμε. Εύχομαι και ελπίζω τα καλύτερα για όλους!

LoVe
 Angie

2 comments:

Unknown said...

Καλώς όρισες πίσω! Σε καταλαβαίνω και ευχομαι να τα λέμε συχνά μέσα από τα post μας :D


everygirlsnotebook.blogspot.com

Unknown said...

Kalos sas vrika! Elpizw na meinw pisti auti ti fora kai na postarw opws palia... Tha ta leme sigoura :)
Thanks gia to comment . filia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme