photo botslide.jpg

Korres nail polish mini collection

Friday, June 14, 2013




Σε μια πρόσφατη εξόρμιξή μου σε φαρμακείο έπεσα χωρίς φυσικά να το επιδιώκω πάνω σε μια προσφορά από την Κορρε όπου είχε σε έκπτωση τα βερνίκια νυχιών.Είναι δυνατόν να αντισταθώ?Δύσκολο!Έτσι άδραξα την ευκαιρία να προσθέσω ακόμα δύο αποχρώσεις από τις όζες του Κορρέ στη μικρή μου συλλογή και να τη μοιραστώ μαζί σας.




Ξεκινώντας από πάνω, έχω δύο σκούρες αποχρώσεις, δώρο με κάποιο περιοδικό.Αυτές οι δύο είναι πολύ πιο παχύρευστες από τις ανοιχτόχρωμες και χρειάζεται προσοχή στην εφαρμογή τους.
-27 Purple
-57 Deep Red
Οι ανοιξιάτικες αποχρώσεις είναι και οι αγαπημένες μου.
-14 Pomegranate που την έχω δείξει μαζί με άλλες στο nail polishes for spring & summer. and a mini review που είχα κάνει.
25 Liliac
- 90 Pale Green
και οι δυο τελευταίες που ήταν και η αγορά μου.

Γιατί τα αγαπώ όμως τόσο, πέρα από τις αποχρώσεις, την εύκολη και γρήγορη εφαρμογή τους?
Διότι  δεν περιέχουν Σιλικόνες, Ακετόνη, Φθαλικές Ενώσεις, Φορμαλδεΰδη, Καμφορά, Τολουόλιο και Ξυλόλιο ενώ παράλληλα είναι  εμπλουτισμένα με προβιταμίνη Β5. Επίσης είναι ελληνική εταιρεία και δε δοκιμάζει τα προϊόντα της σε ζώα.

Εσάς ποιά είναι η αγαπημένη σας απόχρωση?


LoVe Angie

Οι τιμές (υψηλές)στο site διαφέρουν από αυτές στα φαρμακεία.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme