photo botslide.jpg

sneak peek on my travel essentials

Friday, May 31, 2013

Εδώ και καιρό ήθελα να ξεκλέψω λίγο χρόνο και να πάω κάπου για να χαλαρώσω και να ξεφύγω από την καθημερινότητα... Ε λοιπόν τα κατάφερα μόνο για δυο μέρες αλλά πέρασα πολύ πολύ ωραία και ελπίζω να μπορέσω να το ξανακάνω! Παρακάτω σας έχω μια κλεφτή ματιά στα πράγματα που πήρα μαζί μου...


Προσπαθώ πάντα να είμαι φειδωλή με τα πράγματα που πακετάρω όταν πάω κάπου, γιατί στο τέλος πάλι εγώ θα τα κουβαλάω...

Οπότε έχω πάντα την τσάντα μου, που σε αυτή την περίπτωση είναι μια nude David Jones  για να μπορώ να τη συνδιάζω εύκολα.Τα απαραίτητα στη make up bag μου και πρόσφατα έκανα το What's in my make-up Bag .




Στο νεσεσσέρ του Κοrre κρατάω κάποια από τα προϊόντα που χρειάζομαι σε δειγματάκια για οικονομία χώρου.Όπως η κρέμα προσώπου και ενυδατική κρέμα σώματος από την εταιρεία That's better που είναι και αυτή μια ελληνική εταιρεία...

Επέλεξα να βάψω  τα νύχια μου σε nude αποχρώσεις και χρησιμοποίησα από Dorothy παστέλ ροδακινή απόχρωση  & από Pacific Rapsodi No 04 μια απόχρωση στο χρώμα του δέρματος και θα δείτε σε αυτό το NOTD  καλύτερα την απόχρωση.

To πουκάμισο είναι από Pull & Bear παλιά αγορά και τα υπόλοιπα είναι από καταστήματα της γειτονιάς...

Σας άρεσε το post?  Θα θέλατε να δείτε και άλλα τέτοια στο μέλλον?


LoVe Angie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme