photo botslide.jpg

I Love Greek Products

Sunday, April 21, 2013




Ξεκινάω μια καινούρια σειρά από βίντεο στο κανάλι μου, που θα ονομάζεται I LOVE GR PRODUCTS. Η ιδέα αυτή δε μου ήρθε ξαφνικά,το σκεφτόμουν αρκετό καιρό και ελπίζω τελικά να σας αρέσει και να πάει καλά.Η αφορμή είναι η κρίση που περνάει η χώρα μας, που έρχεται σε αντίθεση με αυτό που κάνω στο youtube.
Επειδή όμως,είμαστε γυναίκες και μας αρέσει να περιποιούμαστε τον εαυτό μας,αυτό δε θα σταματήσει με την κρίση.Αυτό που κάνω εγώ είναι να δοκιμάζω οικονομικές εταιρείες και αν δε μου ταιριάζουν, τότε, αναζητώ αυτό που θέλω στις ποιό ακριβές.
Το youtube είναι ένας άμεσως δρόμος για έρευνα αγοράς χωρίς να χρειαστεί να γυρνάτε από μαγαζί σε μαγαζί για το οικονομικότερο προϊόν. Μέσα από αυτά τα βίντεο λοιπόν θα δείτε πως υπάρχουν πολλές και καλές ελληνικές εταιρείες, που είναι αξιόπιστες και προσφέρουν τα καλλυντικά τους σε αρκετά ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με άλλες του εξωτερικού!


Love Angie


Περιμένω με αγωνία τις εντυπώσεις και τα σχόλια σας! Πως σας φαίνεται η ιδέα μου?

2 comments:

Unknown said...

Hello συγχαρητηρια για το blog σου και για την προσπάθεια σου να προωθήσεις ελληνικά προιόντα!
γραφτηκαμε να ενημερωνομαστε!
Εχουμε και εμεις ενα blog για μοδα και μια σελιδα στο facebook αν θελεις στηριξε μας κ εσυ!
Φιλια καλη συνεχεια!
http://chicates.blogspot.gr/

Unknown said...

Hello to you too!!! Xairomai polu pou sas aresei to blog kai gia ta kala logia...Elpizw na ta leme suxna.Filakiaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme