photo botslide.jpg

Folli Follie Haul

Thursday, March 7, 2013

Ήρθε η άνοιξη και μαζί της έφερε και τα νέα χρώματα σε όλες τις εταιρείες.Από ρούχα ,όζες και παλέτες σκιών μέχρι τις νέες αφίξεις στα ρολόγια.Δεν ήμουν συνηθισμένη να φοράω ρολόι,ούτε έχω κάποια ιδιαίτερη ανάγκη να ελέγχω το χρόνο.Μέχρι πριν μερικά χρόνια σπάνια φορούσα.Πλέον εάν δεν το έχω στον καρπό μου, νιώθω πως κάτι μου λείπει.




                                                                   ~Crystal Zone~

Αυτό το υπέροχο απαλό λιλά δερμάτινο ρολόι, διάλεξα για την άνοιξη-καλοκαίρι,από τη  Folli Follie .
Δυστυχώς δεν είχε κάποια έκπτωση, αφού η συγκεκριμένη εταιρεία κάνει μόνο στα αξεσουάρ και τις τσάντες.Διατήθεται και σε απαλό ροζ  αν θυμάμαι καλά,αλλά το συγκεκριμένο κολάκευε περισσότερο την απόχρωση στο  δέρμα μου.
-Συνοδευόταν από κάρτα εγγύησης και γνησιότητας

Ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο?



LoVE
         Angie


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme