photo botslide.jpg

Things i love

Sunday, November 25, 2012

Five Things

Επειδή φέτος το φθινόπωρο μας κάνει ζαβολιές και μια έρχεται και μια φεύγει είχα ακόμα το κερί μου από το καλοκαίρι....Όμως αποφάσισα να αντικαταστήσω επιτέλους το φούξια κερί , με ένα τεραστίων διαστάσεων εορταστικό κερί που μου χάρισε ο αγαπημένος μου...Πόσο όμορφες είναι αυτές οι μικρές εκπλήξεις?




My HUGE Fall Candle


Το Φθινόπωρο για εμένα ισοδυναμεί με υγρασία.Αυτό μεταφράζεται με αρκετά πακέτα χαρτομάνδηλα.. Είπα λοιπόν να διασκεδάσω τον πόνο μου και πέρασα μια βόλτα απο τα Tiger.. http://www.tiger-stores.gr/
 
 
 
 
 
 
Κουραμπιεδάκια για να γλυκαθούμε και να μπούμε σιγά σιγά στο κλίμα των εορτών...:) 
 
 
Πίνοντας το τσάι μου(καραμέλα) στην Αριστοτέλους κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα, με πλησίασε μια πολύ γλυκιά κοπέλα,από το σύλλογο όλα για το παιδί και πήρα αυτό το όμορφο ημερολόγιο για τη βαφτηστίρα μου.
 
 
 Και το βιβλίο της εβδομάδας , που δεν είναι ακριβώς βιβλίο.Είναι ένα μικρό συναξάρι για το βίο και το έργο του Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς.Το είχα πάρει και αυτό από το Παζάρι βιβλίου στη Helexpo.  Απλά σκέφτηκα γιατί όχι?
 
 
Περιμένω τα σχόλια σας ή ακόμα τα δικά σας αγαπημένα..
Να χαμογελάτε συχνά.
 



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme