photo botslide.jpg

Things i love

Sunday, November 11, 2012

FIVE THINGS



Η εβδομάδα που μας πέρασε περιελάμβανε τη γιορτή μου και την ονομαστική εορτή της βαπτιστήρας μου, οπότε δε θα μπορούσε να μην είναι όμορφη... Παρακάτω έίναι μερικά απο τα όμορφα πράγματα που συναίβησαν..


Λιχουδιές από το ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς μου... μιαμ μιαμ
Μήλο και κανέλλα από το Air W

Μια από τις εμμονές μου είναι και αυτή με τα αρωματικά χώρου. Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ το άρωμα με μήλο και κανέλλα από τη σειρά Air Wick, Touch of Luxury
Πορτοκαλοκίτρινα τριαντάφυλλα..Για να ταιριάζουν με την εποχή
Τα λουλούδια ομορφαίνουν το χώρο και μου φτιάχνουν τη διάθεση...


Ασημένιο κόσμημα από το Αρχέτυπο
Σετ από χειροποίητο κόσμημα, δώρο από το σύντροφό μου.Δεν έχω ξαναδεί πιο όμορφή και πρωτότυπη συσκευασία δώρου..:)
Handsfree clips
Μπορείτε να μαντέψετε ποιά η χρησιμότητα αυτού του ψαροκόκαλου?
Δεν είναι τίποτα άλλο από Handsfree clips.Έτσι δε θα μπερδεύονται συνεχώς τα καλώδια απο τα Handsfree μου.

Με και χωρίς Οικογένεια του Έκτορος Μαλό

Δε θα μπορούσα να παραλείψω τα βιβλία από τα αγαπημένα... Αυτό είναι το δώρο μου για τη βαφτιστήρα μου. Το χωρίς οικογένεια το είχα ανακαλύψει στη βιβλιοθήκη του παππού μου όταν ήμουν μικρή και με ταξίδεψε , συντροφιά με πολύ έντονα και πλούσια συναισθήματα.
Εύχομαι υγεία και αγάπη σε όλους μας.
Να χαμογελάτε συχνά... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme