photo botslide.jpg

Garnier BB Cream

Sunday, September 15, 2013



Προφανώς και οι περισσότερες θα έχετε ήδη δοκιμάσει τη ματ ΒΒ Cream της Garnier … σε αντίθεση με εμένα που έκανα πολύ καιρό μέχρι να την αγοράσω μιας και την είχα πατήσει με την πρώτη έκδοση της, σε μια παρορμητική αγορά μου.


Για όσους δε γνωρίζουν, να αναφέρω πως έχω λιπαρή επιδερμίδα με ακμή. Λόγω ακμής λοιπόν προτιμώ  να βάφομαι με προϊόντα που δε βαραίνουν την επιδερμίδα μου και δε κλείνουν τους πόρους. Έτσι όταν είχαν πρωτοκυκλοφορίσει  οι ΒΒ στην Ελλάδα είχα κατά ενθουσιαστεί…

Η συγκεκριμένη έχει πολύ ελαφριά υφή  και δε τη νιώθω καθόλου βαριά στην επιδερμίδα μου. Στεγνώνει άμεσα οπότε εάν χρησιμοποιείται πινέλο για το μακιγιάζ σας, θα σας πρότεινα να κάνετε γρήγορες κινήσεις. Προσωπικά χρησιμοποιώ τα χέρια μου γιατί πιστεύω ότι είναι ο πιο αντιβακτηριδιακός τρόπος για να απλώνω το foundation . Η κάλυψη που προσφέρει είναι ελαφριά προς μέτρια ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας. Χαρίζει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα που θα το χαρείτε ακόμα περισσότερο εάν δεν έχετε σημάδια, σπυράκια ή φακίδες στο πρόσωπο. Η διάρκεια του σε συνθήκες γραφείου μπορεί να φτάσει μέχρι και πάνω από οκτώ ώρες εάν το σετάρετε από την αρχή με μια καλή πούδρα διαφορετικά μέσα σε αυτό το χρόνο θα χρειαστεί να φρεσκαριστείτε ενδιάμεσα.Επιπλέον έχει 20 SPF που είναι πάντα καλό και η απόχρωση του μου ταιριάζει απόλυτα!

Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχε πιο μικρή οπή για να βγαίνει το προϊόν ελεγχόμενα.Αυτή που έχει τώρα αφήνει την κρέμα να ρέει περισσότερο από ότι χρειάζεται.
Μπορείτε να τη βρείτε άμεσα σε super market, Hondos Center, online καταστήματα ή άλλα καλλυντικάδικα…

LoVe Angie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme